Tisdag

Idag fick vi ekologisk kladdkaka i skolan, den var konstig men god. Nu har jag pluggat matte eftersom att det är prov i morgon. Jag kommer få IG eller det kommer i alla fall gå jättedåligt. Jag orkar inte bry mig just nu för jag är jättehungrig och orkar inte tänka även fast jag tänker hela tiden .. och alldeles för mycket. Speciellt på onödiga saker. Jag glömde bort vad jag skulle skriva nu ... öhh ... vad var det .. tänk, tänk, tänk NEJ TÄNK INTE! Skitsamma jag skriver det någon annan gång. Btw så har vi bytt platser och jag sitter med Sofia och Robin.


/ xoxo


Kommentarer
Postat av: ida

den va inte snäll

2008-02-12 @ 18:36:29
Postat av: sofia

haha. tur att inte den personen läser din blogg!

2008-02-29 @ 19:17:40

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0