Tisdag - första skoldagen

Idag klockan 8.15 startade första skoldagen efter sportlovet. Vi hade biologi första lektionen och Bengt pratade om nervsystemet. Alla svarade på frågorna rakt ut, enda gången det var riktigt tyst var när han pratade lite om fortplantning. Heter det fortplantning? När jag var mindre .. eller mindre och mindre .. ett halvår sen så trodde jag att det hette foTplantning. Dock låter det lite konstig, precis som om man planterar avhuggna fötter i marken och det kan man ju inte göra om man nu inte råkar ha någon psykisk störning eller liknande.

Efter biologin så var det Spanska, funderar på att slänga mig ut genom fönstret nästa lektion. Sylvia verkade jättepeppad och började gå igenom grejer vi redan har gjort. Det är inga problem för mig :D Det blev som vanligt en ganska händelselös lektion och Ida och jag satt och skrev lappar till varandra istället. Efter spanskan var det vårat vanliga 2h hål och sen var det dans där vi improviserade med svarta sjalar.

När vi hade haft dans så var det bara SO:n kvar för oss som låg lite längre ner på klasslistan eftersom att vi skulle slippa att ha muntliga nationellt prov i svenska efter det. På SO:n började vi med religion och Islam. Det var sisådär halvintressant.

Det som var bra idag var att jag var en av dom som fick sluta 14.15 och det som var mindre bra var att jag skulle gå hem i spöregnet utan paraply med en jacka som inte tål vatten, duktigt Kajsa!


Till Alex: Eftersom att jag tittade på bilder jag inte fick se igår när du var liten och assööööt xD förlåt kunde inte låta bli så kan du få se den här bilden igen + att den ligger ute på bilddagboken, för din skull. Du har redan sett den men jag har några .. album till. Ungefär 10 stycken :P Kanske kommer fler bilder i andra bloggar, måste bara scanna in fler ;)


              image19


GG ikv, don't miss it / xoxo

Kommentarer
Postat av: ida

du borde väl inte hoppa ut genom fönstret? släng ut HENNE istället -'-
hahahahha våra lappar ;) varje splektion, Ilove.
btw, muntliga var ASlätt.

2008-02-26 @ 16:25:17
Postat av: Alex

:PHAhaha på onsdag vill jah a de där 10 albumen
puss

2008-02-26 @ 17:53:05
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: moa,

cutie :)

2008-02-26 @ 21:03:44
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: Emma

jag säger bara xD

2008-02-26 @ 22:23:39
URL: http://emmabergmans.blogg.se
Postat av: Hugo in da hood

Fotplantning :D

2008-02-27 @ 12:38:35

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0