Söndag

Idag är det söndag fast det känns som en lördag. Jag ligger en dag efter .. eller jag ligger efter överhuvudtaget. Antalet folk som läser min blogg varje dag går neråt, jag förstår varför. Idag har jag för övrigt hängt med Moa vid Oset, vi störde oss på en kille och en tjej som inte höll handen och så fick vi höra väldigt vacker fågelsång av en kråka. Bara för er som inte förstod det var jag sarkastisk där. Sen satt vi också och tittade på kråkorna som halkade runt på isen som smälte och både Moa och jag tyckte att det skulle vara jätteroligt om dom ramlade i.


/ xoxo

Kommentarer
Postat av: moa,

haha det var trevligt!
jag läser iaf.

2008-02-17 @ 19:36:34
URL: http://sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0