Söndag

Idag var det miljöshows träning, börjar miljösowarna i 9D 10.30 i morgon? Efter träningen gick jag och Alexpalex hem till mig. Visste ni att det finns ett speciellt ord för dom som har "Sexuell dragning till amputerade kroppsdelar" ?? Aja, det heter iaf Actrotomofili. Helt sjukt! Och till Alex: Jag tänker inte säga du vet vad till du vet vem! -.-

I morgon lämnar vi in miljöarbetena och sen är det miljöshowsträning igen, så jag tror att jag får sluta tidigare i morgon :D Sen tänker jag klaga på spanska läxan eftersom att den var jättesvår och hon kan inte förvänta sig att vi ska skriva en liten "uppsats" om vad vi skulle göra om vi var president på spanska!!! Vi har ju matteprov på onsdag ffs + att det är skitsvårt!


/ xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

Snäääääääällllaaa Kajsa!!!! :)))


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0