Onsdag

Onsdagar är den lääängsta dagen. Vi har bara lektioner som är över 1h, rätt segt. Det började med matte och genomgång hela lektionen, mina ögon höll på att slå igen. På spanskan så såg vi klart på Spanglish och sen tittade vi på ett avsnitt av serien Extra. Vi fattar i princip ingenting eller i alla fall inte jag. På svenskan kollade vi på en dokumentär "Hugo och Rosa" och den var jättesöt. På lunchen var det Tici Man Sala eller hur man stavar det och sen åt jag och dom vid mitt bord 32 mackor tillsammans. Efter lunchen var det SO där vi fick skriva på våra miljöarbeten. Jag gjorde typ ingenting eftersom att jag föredrar att jobba hemma. På musiken var det läxförhör och sen redovisade jag min låt.

Läxor just nu:
Miljöarbete - Måndag
Matte prov - Onsdag
Nationellt prov, svenska - Torsdag
Inlämning av planering av idrottslektion - ?


xoxo /♥


Kommentarer
Postat av: moa

inlämning av gympalektion - så snart som möjligt :P

2008-02-07 @ 15:05:24
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: Emma

32 mackor vi är coola!

2008-02-07 @ 22:19:21
URL: http://emmabergmans.blogg.se
Postat av: ida

HAHA nä men vill man få ut nått av de så, köpte faktist lite grejs ;) MM lägg märke till VIP! AHHA

2008-02-07 @ 22:29:38

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0