Onsdag

Idag hade vi matteprov .. det gick dåligt. Sen var det spanska. Där förklarade Silvia vad ett adjektiv är sen fick vi titta på ett avsnitt av Extra. Efter spanskan var det svenska där vi tränade på det muntliga nationella provet som ska vara efter sportlovet. Sen hade vi lunch och i matsalen pratade vi med Elisabeth om att många killar var osociala och Elisabeth sa att de som var osociala aldrig skulle kunna hitta en tjej som orkade stanna med dom :P HAHA det är ju självklart egentligen. Vi kom på det här ämnet när vi nämnde att killarna i klassen var osociala. Såhär kan en konversation se ut mellan en tjej och en kille i våran klass.

Det bättre könet: Hej!

Det efterblivna könet: .....

Det bättre könet: Hallå, HEJ!!

Det efterblivna könet: Öh ... va? (drar ur mp3)

Det bättre könet: Jo jag sa hej ...

Det efterblivna könet: Öh jaha ... hej (sätter tillbaka mp3 i öronen och återgår till att stirra efterblivet in i väggen).

Jaja, sen hade vi i alla fall SO där vi skulle göra ett test för att få veta vilka jobb som passade var och en. Jag skrev ut familjerådgivare och copywriter. Det verkade passa mig. Efter det var det musik där vi har börjat göra en egen låt .. jag tror att våran handlar om en haj som heter Sven och han är bög?

Ikväll blir det LOST!!! Äntligen.


/ xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha, Sådär är det i våran klass med ;} faktiskt

Postat av: ida

HAHA
konversationen stämmer ganska bra ^^

2008-02-13 @ 22:48:49

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0