Onsdag - myslamer

Idag kom jag på mig själv med att sitta och räkna ner tiden på ALLA lektioner och då menar jag verkligen ALLA. På matten - första lektionen så började vi med algebra och funktioner. När jag hade räknat en sida satte jag mig och stirrade tomt in i väggen och tuggade på mitt tuggummi JÄÄTTESTORT .. och då kom Niklas förbi .. självklart. MEN han märkte inget han frågade bara "hur går det Kajsa?" jag svarade "det här är tråkigt" och sen stirrade jag in i väggen igen och då gick han HAHA. Jag är ju tjej jag slipper undan med det mesta allt.

Sen hade vi tråkig spanska och efter det svenska där vi pratade om någon gammal gubbe som skrev dikter. Han hette Ferlin och han var död (självklart, de är inte kända förrän de dör). Elisabeth sa "ja, om ni frågar era föräldrar så vet de säkert vilka de här författarna var" och så skrev hon upp några namn på tavlan man aldrig hade hört talas om. Ehh .. jag tror INTE att mina föräldrar skulle fatta att det där ens var namn. Whatever.

Sen var det trevlig SO där jag och Ida gjorde jättemycket. Ida blev lite flumm och råkade säga myslamer iställer för muslimer. PÅ bilden .. bara så ni vet så trycker Ida upp sitt lypsyl i näsan ASMKT. Liksom fettmegamycket! Bör inte testas.

                               image20

Sen hade vi musik där vi rappade lite i min grupp. Det lät fult. Skitsamma det är inte intressant.
Efter skolan så var Alexpalex hemma hos mig. Vi pratade om Ryska Posten xD Någon som vill vara med??


Ikväll är det LOST, missa inte ;)



/ xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

Jävla tjejer.. varför slipper ni undan jag hatar det.. I min klass så har vi något som kallas "Gril-Power" och det är när vi har Maria.
hon hjälper bara tjejerna ..

2008-02-27 @ 20:37:14
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: moa,

haha ryska posten
så desperat är jag INTE
^^

2008-02-27 @ 20:57:30
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: ida

HAHAHAH men seriöst, på svenskan. hon ba ni känner säkert igen flera av låtarna, ja kände inte igen en enda :p hahahha.

du är min lilla MYSLAM! mohahhahahahahha!

2008-02-27 @ 21:41:37

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0