Måndag

Det är alltså skitmåndag igen. Helgen är alldeles för kort. I morgon är det det första nationella prov i svenska. Det enda positiva är att vi får börja en kvart senare: 8.30. Men visst kommer det att kännas skönt när alla nationella prov är klara. Jag kommer sitta och bocka av dom en efter en. Jag gillar att bocka av saker. T.ex. när jag har mycket att göra skriver jag upp allt på en lista och bockar av dom en efter en. Det känns lättare då. Det blir också lättare att komma ihåg saker eftersom att min hjärna är fylld med massa andra saker t.ex. vad som är höger och vänster. Eller den kanske inte är full utan den är bara så pass liten att det inte får plats något mer?

Jag har lyckats igen. Att fylla en blogg med skitsnack om ingenting.
För övrigt var jag i skolan til 18.30 för att det var miljöshow. Vi ska också träna på söndag klockan 14.00 -.-


/♥

Kommentarer
Postat av: ida

hahahhaah miljöshow på söndag kl 14, grattis!
lycka till o bocka av nationella, de sista är typ i maj :o

2008-02-04 @ 21:09:30
URL: http://idabergstrom.blogg.se
Postat av: Emma

Kajsa akn inte du fixa min blogg please??

2008-02-05 @ 15:22:41
URL: http://emmabergmans.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0