Fredag

Idag hade vi två föreställningar på miljöshowen. Den första var för 8:orna och 6:orna, dom var urusla som publik!! Sen hade vi en föreställning till för 7:orna och sär eller vad man ska kalla dom. De var en mycket bättre publik. När vi hade haft båda showerna så städade vi i 5 minuter sen fick man gå hem. Jag kommer sakna alla i miljöshowen så mycket ;o Jag tycker att vi kan vara en egen klass .. då är alla roliga i en och samma klass och alla tråkmånsar i resten av klasserna. Vi skulle ha hur roligt som helst varje dag :D

Efter att vi hade städat fick vi gå hem vilket var ungefär vid 10.30 :D Jag gick hem och tittade på Fantastic 4 revence of the silver surfer och Pirates of the caribbean at worlds end. Sen så kom ALEXPALEX hem till mig och nu har jag en jättefin krigsmålning på min mage ..


/ xoxo

Kommentarer
Postat av: ida

du anar inte hur skönt de är utan alla miljöshoware, 13 i klasssen de äger sönder

2008-02-15 @ 23:32:47
Postat av: moa,

haha seems like we are the only one left in town these days ^^

2008-02-16 @ 22:39:54
URL: http://sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0