Biologi prov, konstig tant och träning

Idag hade vi oförberett prov på biologin. Det var ett ganska konstigt prov där man skulle svara på några frågor om hur mycket koldioxid som I-länder respektive U-länder skulle få släppa ut. Kändes som om det gick sådärm är inte så duktig på att skriva sådär fritt jag föredrar faktafrågor med korta svar.

På bussen hem klev en konstig tant på vid stortorget. Hon gick runt och klämde lite på alla sitsar och bestämde sig sen för att sätta sig bredvid mig (toppen). Efter ett tag började hon veckla ut några näsdukar och lägga på stolen och torka av sina händer med dom. Fram tills hon steg av satt hon och mumlade tyst för sig själv. Jag vet inte om hon pratade med mig men jag låtsades som ingenting.

Nu på kvällen var jag också och tränade på Friskis&Svettis med Louise. Det var ett medelpass som var rätt annorlunda, man hoppade omkring över hela salen och jag skrattade mest hela tiden. I morgon går vi bara i skolan till 10.50, jag ska också visa upp julradioteater, kommer någon skratta?

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja, alla kommer att skratta , Ida tyckte den var kul :D

2008-12-17 @ 20:25:51
URL: http://alexpalex.com
Postat av: moa,

ska ni träna på lovet?? :)

2008-12-17 @ 20:42:32
URL: http://sundelius.blogg.se/
Postat av: idaa

haha ja tyckte den va kul xD ni var allafall skitsnygga ;) btw, det där provet hade vi också oförberett för nån månad sen :P det gick sämst för mig . och sen medelpasset xD vi måste gå på det ngngång . ja kmr garva ihjäl mig

2008-12-17 @ 20:42:44
URL: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0