Fredag - pratpratprat

TBS elevträff igår så fick vi reda på att skolan inte skulle ligga på Drottninggatan som de hade sagt tidigare utan någon annanstans (fick inte reda på var). Någon mer information fick vi inte så jag, Louise och Alex gick hemmåt klockan 21.00 efter att Alex hade råkat dra ner en bordsduk, duktigt. Men hans klasskamrater var ännu värre. De drog ner en bordsduk där det stod massor av läsk. Ni kan ju gissa vad som hände. Jaja, TBS känns fortfarande lika spännande och det kändes ju ännu mer lockande när en av Uppsala eleverna som var där sa att de hade börjat bygga ett gym med jacuzzi på deras skola. De verkar köpa sina elever men det är inget problem för mig.

Får ni känslan någon gång när några plötsligt börjat skratta bakom dig att de skrattar åt dig? Eller om två stycken står och pratar lågmält och du inte kan höra vad de säger. Så är det alltid för mig. Jag tror att de skrattar eller pratar om mig. Jag vet jag vet .. allt kretsar inte kring mig men jag vill inte att det ska vara så för jag tänker att det är något elakt om mig. T.ex. att de skrattar åt något jag just sa eller att de sitter och viskar om hur ful tröja jag har på mig. Man känner hur man bara sjunker ihop och vill försvinna. Någon som har känt så?

Inne i veckan:
Playboy
Nationella prov
Mikael, ny SO lärare


Ute i veckan:
Kallt på morgonen
Mer läxor
Skolmaten


xoxo / K

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag har känt så, men var längesen. om man känner så någon gång så ska man väl försöka lyssna lite om det verkligen är så :o)
"De verkar köpa sina elever men det är inget problem för mig." Jag älskar deras sätt att köpa oss :D

2008-04-04 @ 20:20:26
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: Hugo, the dude with more hair than most of your girlfriends

"Inne i veckan:
Playboy" HELL YES xD
Och angående det där att det känns som om folk snackar om en, jag håller med det är så jävla jobbigt!

2008-04-04 @ 20:58:39
URL: http://hambraeus.blogg.se
Postat av: moa

kajsa, dem snackar nog inte om din tröja iaf :P för du har ALLTID snygga tröjor!

2008-04-04 @ 22:10:22
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: Emma

Jag har känt så, och det tror jag alla har kaj! Många gånger (:

2008-04-04 @ 22:50:46
URL: http://emmabergmans.blogg.se
Postat av: ida

skolan kommer inte bli av

2008-04-05 @ 18:01:31
URL: http://idabergstrom.blogg.se
Postat av: Sofia

haha , det var inte alls vi som hade ned duken det var några från nora ;P

2008-04-08 @ 19:47:23

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0