Prao - tredje dan

Idag var det ganska lungt .. eller jag tror det för ärligt så minns jag knappt vad jag gjorde :S

En sak som är bra är att dom inte är snåla på min praoplats :D Man får ta vad man vill ha att äta .. jag åt t.ex 2 glassar idag. Jag vet att snön har kommit men glass är gott och i det här fallet gratis!!! Föresten usch för snön .. inte kul att cykla i motvind hemmifrån mig och när man kommer fram droppar det vatten från en precis som att man har hällt en hink med vatten över huvudet, jag kom 6 minuter försent haha :D

Diskmaskinen var trasig idag så vi slapp diska yey ..
För övrigt är jag jättetrött idag men det är tur att vi har ganska bra tider 9-15 :)


Just nu sitter jag med bilduppsatsen -.-

See ya ♥

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHA skönt att cykla? kan ju säga att ja inte längtar hem till min cykel o kylan för här hade i sol idag o jätte skönt :) 6 min försent? :P hur blir de sen när skolan drar igång igen?;) miss ya

2007-11-08 @ 16:52:03

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0