Prao - sjätte dan

Idag är det måndag igen .. finns bara en bra sak med måndagar: "snart är det fredag igen yey!!"
Jag har precis blivit klar med bilduppsatsen .. har suttit hela jäkla dagen :| eller ja texten är iaf klar men sen får jag göra framsidan och sånt senare.

Dikt till svenskan? Måste den vara längre än såhär:

Du somnar in
Ditt huvud tätt mot rutan
Och vid din kind
fladdra imman som en dröm
Jag blinkar till
Tårar kan jag vara utan
Men för din skull
så gör jag vad som helst.



Praon idag var helt ok. Jag bakade (klantade mig totalt d.v.s) och rullade lite köttbullar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Min är inte längre än sådär den vra jätte bra ;P Hahaha jo man kan låtsas att man är sjuk ;P

2007-11-12 @ 19:52:37
URL: http://emma.bergmans.blogg.se
Postat av: moa

jag hoppas inte dikten måste vara längre :O har inte ens valt någon än :S

2007-11-13 @ 18:41:41
URL: http://sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0