Prao - sista dagen

Sista dagen med prao .. faktiskt ganska skönt man är helt slut på dagarna.

Idag så var jag och fikade på Bara Vara med Louise, vi drack juice och varm choklad sen åt vi fruktsallad med grädde/glass på .. jag får börja hålla igen på alla godsaker. Räknade ut idag hur mycket jag hade ätit på stadsträdgården på två veckor, det blev över 1300 kronor :o "Skicka räkningen till skolan" sa jag sen smet jag iväg.



Skola igen på måndag .. tråkigt. Jag kommer döööööööööööööööö fatta jag kommer vara jättebortskämd med den goda lunchen jag fick .. och frukosten och fikat och den där goda blåbärskakan med grädde på .. buhuuuuuu :'(

Jag ska ringa Al-Qaida som ska få spränga skolan (med glädje) åt mig .. hur mycket kan det kosta tro?

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah kajsa jag har inte läst din blogg jag har läst någon annans! hahaha jag har kommenterat helt fel, guud va kul! Hahaha hon skrev att hon bodde i uppsala jag ba: Men kajsa vad du ljuger du bor ju i örebro och du känner inte femton tusen i månaden haha jag dör!

2007-11-18 @ 12:36:40
URL: http://emmabergmans.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0