Prao - första dan

Idag var min första dag på praoplatsen. Jag ska nu praoa i två veckor på stadsträdgårdens café. När jag kom dit var dörren inte öppen så jag fick stå där och vänta ganska länge tillsammans med en till praoelev (som jag inte visste skulle vara där.) Jag stog och glodde på honom ett tag men jag vågade inte säga hej :D

När jag kom in presenterade jag mig för min handledare Rikard och jag och "praokillen" blev visade runt. Sen sattes vi i arbete (diska, baka, laga mat .. allt som jag är urusel på.) Jag fick smaka någon sorts kaka eller nått och sen kom jag på att jag inte hade presenterat mig för "praokillen"  än.

- Hhehj. Säger jag med munnen full.
- Öh .. hej, jag heter André

Jaha så det här var alltså min praokompis André .. (han tycker redan jag är helt knäpp, typiskt.) Men jaja sen blev vi polers för han var jätterolig :D Våran handledare frågade oss om vi kände varandra "nej" svarade vi sen frågade han om vi gick på samma skola "nej" svarade vi igen sen sa han att det såg ut som det. Jag är översocial om jag bara vill :D

Men nu har en dag gått och jag fattar inte hur jag ska kunna vara där i två hela veckor .. för segt.

Kommentarer
Postat av: Moahaha

Din handledare måste vara cool ;P

2007-11-05 @ 17:48:39
Postat av: moa

haha , jag har också en prao kille, han heter mattias :P ^^men vi var bara på samma ställe på eftermiddagen,
har inte sagt ett ord :.. du kommer nog överleva, jag menar , jag överlevde på smörkransen _:O

2007-11-05 @ 18:17:41
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: Emma

Du kan ju hälsa killen från en desperat =)

2007-11-05 @ 19:46:27
URL: http://emmabergmans.blogg.se
Postat av: ida

hahahah.
för de första: kul att du hittat hit
för de andra: kolla upp vilken skola den där andré går på. .. (a)
thanx babe

2007-11-05 @ 20:55:56

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0