Onsdag

Oj jag har verkligen inte skrivit blogg på jättelänge :O Vad har hänt i veckan? Nada .. skolan är tråkig som vanligt och man orkar inte gå upp på morgonen.

Idag fick vi tillbaka svenska uppsatsen .. det gick bra. Alla hade skrivit så allvarliga uppsatser (sorry men jag höll på att somna ett tag när hon läste) men jag hade skrivit om hur man dödar en fluga. Men jag är ju ganska oseriös .. oftast. Sen hade vi bild och jag målade en bild till yey! Nu har jag bara 7 bilder kvar, tror jag.

Sen efter skolan hängde jag med mina POLERS Ida och Moa. Vi snackade serious stuff och lite balprat *asg*.
Sen åkte jag hem och kollade på "Bonde söker fru" ^^ Lika ospännande som vanligt. Varför var det inget Top Model idag? :o Eller har jag tagit fel på dag, tid och kanal som vanligt? Troligen.

I morgon blir det Öppet Hus på Karro :)


Att göra lista:

Svara på Kemi frågor - fredag
Svenska dikt - Tisdag
So frågor - Fredag
Bilduppsats - ??
7 stycken bilder - ??

Övrigt:

Bli lite mer seriös
Gå och lägga mig liiiite tidigare
Skaffa ett liv? :D Nee nu var jag oseriös igen. Men kan jag få låna ditt? ^^


Pusshej leverpastej ♥

Kommentarer
Postat av: ida

aaaah :) va skönt att dikten är klar ;)
hgahaha kajsa du kan INTE vara seriös en sekund,lovar.

2007-11-21 @ 22:42:22

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0