Helg

Idag är det söndag .. tråksöndag. Och i morgon blir det andra veckan med prao .. orka.
Idag hade jag tänkt gå upp på stan (igen) och shoppa loss :D Och ikväll ska jag gå på ljusfesten? har aldrig sett det men Stadsparken ska tydligen lysas upp eller nått .. blir säkert mycket  .. roligt.


Just nu är det damp -.- jag har inte gjort någonting av läxorna från skolan och det tänker jag fortsätta med sen på söndag kväll nästa vecka kommer jag dampa som in i hell! Typiskt mig. Jaha men just nu sitter jag och skriver blogg och tvingas höra låten "Giftig" som min bror spelar 24.7 ..

Hejdå ha en tråkig söndag.

Kommentarer
Postat av: ida

hahhah :P ja har inte heller gjort ett piss av den där skiten :P


men hurru den låten är väl bra ? ;) o om du inte tkr de är de väl bara lära sig tycka om den om han spelar så ofta ? .... tkr ja

2007-11-11 @ 18:25:45
Postat av: moa

hallå vad är det mer för läxor än svenska dikt och bok och so ? ... äre bilden du gör?

2007-11-11 @ 19:47:28
URL: http://sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0